/Files/images/2022_2023/1640677858.png

Основною метою діяльності соціально-психологічної служби є:

• вдосконалення системи організації діяльності служби практичної та соціальної роботи;
• поглиблення методичної бази, узагальнення та поширення досвіду роботи практичного психолога та соціального педагога;
• забезпечення своєчасного і систематичного вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їхньої поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей;
• сприяти створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань у закладі освіти, соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психологічного здоровۥя, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу.

Одним із головних завдань закладу освіти є психологічна допомога та емоційна підтримка учасників освітнього процесу.

Основні завдання діяльності служби:

1. Повсякденна психологічна допомога та емоційна підтримка учасників освітнього процесу.
2. Організація, координація та методичне забезпечення діяльності працівників соціально-психологічної служби закладу освіти.
3. Сприяння професійному зростанню практичного психолога, соціального педагога.
4. Вивчення провідного досвіду практичних психологів та соціальних педагогів інших освітніх закладів.
5. Психологічний супровід роботи з обдарованими дітьми.
6. Спрямування організації виховної роботи на соціально-психологічну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі, превентивну освіту, профілактику девіантної та ризикованої поведінки дітей.

Задачі:

1. Підвищення ефективності діяльності шкільного психолога і соціального педагога.
2. Діагностика особистісного розвитку, ціннісних орієнтацій та соціального статусу учнів, виявлення творчих здібностей, вад і проблем соціального розвитку дитини.
3. Формування особистості випускника: Суспільно-громадського досвіду, національної самосвідомості; розвиток, стимуляція та реалізація творчого потенціалу.
4. Впровадження в практику методик з профілактики суїцидальної поведінки, стресів, комп’ютерної залежності; попередження насильства в школі та сім’ї, найгірших форм праці; розробка профілактичних та корекційних програм у роботі з дітьми-інвалідами.

Номери психологічної допомоги

  • лінія Національної психологічної асоціації 0 800 100 102 (з 10:00 до 20:00 щодня);
  • урядова лінія 1547 (цілодобово);
  • лінія міжнародної гуманітарної організації «Людина в біді» 0 800 210 160 (цілодобово);
  • Київський міський центр психолого-психіатричної допомоги при станах душевної кризи 044 456 17 02, 044 456 17 25 (цілодобово);
  • лінія емоційної підтримки МОМ 0 800 211 444 (з 10:00 до 20:00 щодня);
  • лінія запобігання самогубствам Lifeline Ukraine 7333 (цілодобово);
  • лінія кризової допомоги та підтримки Українського ветеранського фонду при Міністерстві у справах ветеранів 0 800 33 20 29 (цілодобово);
  • національна гаряча лінія із запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації ГО «Ла Страда-Україна» 0 800 500 335 (з мобільного або стаціонарного) або 116 123 (з мобільного, цілодобово).
Діти, молодь, батьки та вчителі також можуть звертатися по допомогу до експертів проєкту психологічної підтримки «Поруч», корисну інформацію також розміщено на платформі «Спільно».

Кiлькiсть переглядiв: 1811