Учнівське самоврядування У Харківському ліцеї № 90 створено у 1993 році. Його метою є створення умов для розвитку творчих і організаторських здібностей школярів, самореалізації інтересів, реалізації основної задачі школи з формування почуття самоцінності особистості. Самоврядування покликано навчити молодь жити в складних умовах соціуму.
Розвиток учнівського самоврядування дозволяє педагогічному колективу школи керувати та співпрацювати з цією галуззю дитячого життя, що піддається впливу і розвивати нові принципово доброзичливі відносини членів єдиного шкільного колективу. Спільне виконання доручень колективу, взаємна відповідальність за результати завдань, що виконуються, сприяє розвитку досвіду співробітництва, взаємодопомоги й підтримки. А переживання успіху в колективній роботі, посилене контролем і схваленням Парламенту школи створює той мажорний настрій, оптимістичний тон, що і сприяють самореалізації учня і створення умов для розвитку творчої особистості.
Учнівське самоврядування – це педагогічна технологія , яка сприяє розвитку громадянських якостей дитини в системі демократичних взаємин виховного колективу на принципах самореалізації, самодіяльності, самоорганізації та самодостатності особистості.
Шкільний Парламент школи працює за Статутом, має свою символіку : прапор, герб (затверджено на засіданні Шкільного Парламенту в 2003 році), гімн (нову редакцію гімну затверджено у 2008 році).
У 1993 році Шкільним Парламентом були розроблені Положення:
- про Шкільний Парламент;
- про президента Шкільного Парламенту;
- про відзнаки, заохочення та стягнення для учнів школи;
У структурі Шкільного Парламенту існують комісії:
- учбова,
- культмасова,
- спортивна,
- екологічна,
- санітарна,
- шефська,
- миротворці